Isnin, 8 Jun 2009

SAYA

Assalamualaikum

Saya selalu ingin membalas setiap ulasan semua.
Tetapi saya tidak yakin saya dapat membalas semuanya.
Lalu akan ada yang terasa.
Jadi saya harap cara ini dalam menampung kekurang diri saya.

Saya sangat sangat sangat hargai ulasan semua.
Dan memang saya menulis untuk semua.
Seadil mungkin.
Sedekat mungkin.
Saya akan mencuba menyusun rasa hati saya untuk semua.
Dan doakan saya untuk terus mencuba.
Dan silakan dikongsi segalanya untuk semua.

Andai semua tahu maksud disebalik nama saya.
Semua tentu dapat menilai siapa saya.
Saya seorang yang tidak lebih dari maksud nama saya.

MAAF KALAU TULISAN SAYA BERCELARU.
IANYA HASIL DARI RASA HATI SAYA KETIKA INI.
SAYA CUMA INGIN MENGUCAPKAN,
TERIMA KASIH KEPADA YANG MEMBERIKAN ULASAN,
DAN MEMINTA IZIN MENCOPY DAN SEBAGAINYA.
DAN SAYA INGIN MEMINTA MAAF
KERANA TIDAK MEMBALAS SETIAP ULASAN TERSEBUT.

SAYA TIDAK BERJANJI.
TAPI JAUH DISUDUT HATI ...
SAYA MENYIMPAN AZAM
UNTUK AKAN MEMBALAS SETIAP ULASAN SEMUA.
CUMA SAYA TIDAK PASTI UNTUK APA?
BUKAN KERANA TIADA CINTA.
TAPI KERANA SAYA TERLALU CINTA.
ENTAH.

Saya,
Aatdiff

1 ulasan:

Fatimah Z Rosli berkata...

salam ustaz, battah nie, ustaz boleh berikan no contact k amrah pada ana? Ana sekarang di Msia, bakal walimah, ingat nak singgah rumah ustaz di Serdang untuk hantar kad. Afwan ustaz, Allah yukrimik! Ni contact ana 013-328 0208